2012年10月15日月曜日

3Dギャラリー経由のメール

なにやら英語のメールが届いた。
ドキドキ ・ ソワソワ
3DギャラリーにUPしてある ドラゴンボール のモデルの使用許可?みたいだ ・ ・ ・ 
--------------------------
Hey yasan,

searching for DB-Objects for a project of mine, I found your Karine's Tower, the Tenkaichi Budokai-Arena and the capsule house. Therefore I have some questions to ask you.

Recently I started creating a map for the game Crysis Wars with the topic "Dragonball". Therefore I already created the Kame House in really very high detail [Living Room, Bath, upstairs bedroom, furniture] which can be entered within the game.

There are several objects planned. Right now I am working on the Capsule Corp-Building.

Now my questions: Since your models named above are very good and detailed, I wondered if you would allow me, to use them for my map [their oigin will be named for sure] and, which is optional, if you would agree to optimize the existing models for the needs of using them in the game [could discuss the needed adaptions if you agree at all].

It would be very pleasant for me to be allowed to use your models and even more if you would like to help me a little. 
-------------------------
Google 翻訳
 yasanねえ、

私のプロジェクトでのDB-オブジェクトを探して、私はあなたのカリンの塔天下一武道会·アリーナとカプセルの家を見つけたしたがって、私はあなたの質問にいくつか質問があります。

最近、私は、トピック"ドラゴンボール"が付いているゲームCrysisの戦争のためのマップの作成を開始しました。したがって、私はすでに、実際には非常に詳細にハウスを作成しました[リビングルームバス、二階の寝室、家具]ゲーム内で入力することができます。

計画されたいくつかのオブジェクトがあります。今、私はカプセルコーポレーション·ビルディングに取り組んでいます。

今、私の質問は上記の名前のあなたのモデルは非常に良好であり、詳細なので、あなたが最適化することに同意する場合は、任意である[彼らoigin確かに名前が付けられます]私の地図のためにそれらを使用するために私を許すならば、私は疑問に思いましたゲームでそれらを使用してのニーズのための既存のモデル[あなたがすべてで合意した場合に必要とされるadaptionsを議論することができる]

あなたが私を少し助けたい場合は、モデル、さらに使用を許可されることは非常に楽しいだろう。

 -------------------------

なにやら自作のゲームに、3Dギャラリーのモデルを少し改造して使いたいので『OK』してくれない?
ってことなんだろうか ・ ・ ・ ? (そもそも英語で返事なんか書けるわけ無いだろう!!)

0 件のコメント:

コメントを投稿